Organizator može predati zahtjev za vrednovanje stručnog usavršavanja magistara farmacije.
Oblici stručnog usavršavanja propisani su Pravilnikom o sadržaju, rokovima i postupku stručnog usavršavanja magistara farmacije kojeg možete pronaći ovdje.
Ukoliko želite da se stručno usavršavanje u organizaciji Vaše tvrtke boduje prema Pravilniku Komore potrebno je:
- Najkasnije 15 dana prije održavanja stručnog usavršavanja u ured Komore putem e-maila hljk@hljk.hr dostavite ispravno i potpuno popunjen zahtjev sa svom potrebnom dokumentacijom (popis potrebne dokumentacije možete pronaći ovdje).
- Zahtjev za vrednovanje stručnog usavršavanja se popunjava u cijelosti (sve rubrike), a upute za popunjavanje zahtjeva možete naći u dokumentima u pdf obliku kao i obrazac za popunjavanje u word obliku. Pisanu izjavu o nepromotivnom sadržaju stručnog usavršavanja možete pronaći ovdje ili kao Prilog 2 u dokumentima.
- O zahtjevu odlučuje Povjerenstvo za stručno usavršavanje Hrvatske ljekarničke komore (dalje: Povjerenstvo).
- Povjerenstvo ima diskrecijsko (slobodno) pravo odlučiti hoće li razmatrati zahtjev koji je podnesen nakon isteka navedenog roka.
- Povjerenstvo neće razmatrati nepotpune ili pogrešno popunjene zahtjeve.
- Ako Povjerenstvo utvrdi da je zahtjev nepotpun ili pogrešno popunjen, pozvat će organizatora stručnog usavršavanja da u roku od 8 dana dopuni zahtjev.
- Ako organizator stručnog usavršavanja u roku od 8 dana ne dopuni zahtjev prema uputama, Povjerenstvo će odlukom odbaciti zahtjev za vrednovanje.
- Po završetku stručnog usavršavanja, u roku od 15 dana, organizator je dužan dostaviti popis pasivnih i aktivnih sudionika skupa u elektroničkom obliku, u excel tablici - posebno za aktivne i posebno za pasivne sudionike. Ukoliko je stručno usavršavanje održano uživo, popise sudionika nije potrebno dostaviti u ured Komore, već je dovoljno skenirane popise dostaviti e-mailom na hljk@hljk.hr.
- Obrasci popisa za pasivne i aktivne sudionike stručnih usavršavanja propisani su Pravilnikom te ih je obvezno dostaviti u propisanom obliku sa svim propisanim sadržajem. (Prilog 5 - Lista pasivnih sudionika, Prilog 6 - Lista aktivnih sudionika - u dokumentima).
- Excel tablica mora sadržavati tri kolone s podacima: ime i prezime, članski broj Komore i OIB člana. Primjer excel tablice možete pogledati ovdje. Molimo organizatore da polaznicima stručnog usavršavanja naglase važnost unosa ispravnih podataka (ime i prezime, OIB i članski broj) jer sustav automatski dodijeljuje bodove te u slučaju nepodudarnosti podataka bodovi neće biti dodijeljeni.
Ukoliko organizator stručnog usavršavanja ne dostavi potpune podatke u roku od 15 dana nakon održavanja stručnog usavršavanja, Povjerenstvo neće upisati bodove sudionicima, a navedeni podatak će se objaviti na mrežnoj stranici Komore kako bi članovi Komore bili upoznati s razlogom zbog kojeg im nisu upisani bodovi u propisanom roku u evidencijski list.
Taksa za vrednovanje stručnog usavršavanja
Za skupove čije troškove snosi organizator i nemaju kotizaciju sudionika, organizator je obvezan platiti taksu Komori u iznosu 400,00 EUR, a za svako ponovljeno predavanje na istu temu 300,00 EUR. Iznimno, prema odluci Vijeća Komore, Hrvatsko farmaceutsko društvo, Farmaceutsko-biokemijski fakultet u Zagrebu, Studij farmacije u Splitu i svi nastavni zavodi za javno zdravstvo u Republici Hrvatskoj su oslobođeni plaćanja naknade Komori za vrednovanje organiziranih stručnih skupova.
Za skupove gdje sudionici plaćaju kotizaciju, organizator je obvezan uplatiti 15% od prihoda ostvarenog od kotizacija koje su uplatili magistri farmacije, s tim da je minimalan iznos za uplatu 400,00 EUR. Iznimno, prema odluci Vijeća Komore, Hrvatsko farmaceutsko društvo, Farmaceutsko-biokemijski fakultet u Zagrebu i Studij farmacije u Splitu obvezni su uplatiti 5% od prihoda ostvarenog od kotizacija koje su uplatili magistri farmacije.
Taksa za vrednovanje e-tečaja iznosi 850,00 EUR.
Taksa za vrednovanje se plaća po izdanom računu Komore za pruženu uslugu vrednovanja stručnog usavršavanja.
Više informacija o taksi za vrednovanje stručnih usavršavanja možete pronaći u Odluci o vrijednosti usluga HLJK na stranici Komore ovdje.
Tečaj i E-tečaj
Uz sve prethodno navedeno, za organizaciju tečaja i e-tečaja, potrebno je i:
- Kontaktirati ured Komore u svezi potpisivanja ugovora o suradnji s Komorom u provedbi tečaja i e-tečaja,
- Dostava popisa sudionika obavlja se jednom mjesečno za vrijeme trajanja tečaja i e-tečaja te je jednom mjesečno potrebno dostaviti excel tablicu u elektroničkom obliku u kojoj su navedeni pasivni sudionici tečaja i e-tečaja (excel tablicu aktivnih sudionika dostavljate samo jednom za cijelo vrijeme trajanja e-tečaja).
Potvrdnica za stručno usavršavanje
Organizator stručnog usavršavanja obvezan je magistru farmacije po završetku stručnog usavršavanja izdati potvrdnicu, koja mora sadržavati:
- naziv, sjedište i OIB organizatora stručnog usavršavanja,
- naziv, datum i mjesto održavanja stručnog usavršavanja,
- ime i prezime, članski broj i OIB sudionika stručnog usavršavanja,
- naznaku da je stručno usavršavanje vrednovano od strane Hrvatske ljekarničke komore,
- potpis i pečat odgovorne osobe organizatora stručnog usavršavanja koji mogu biti i u elektroničkom (digitalnom) obliku
Odluku o obveznom sadržaju potvrdnice kao i primjere potvrdnica možete pronaći u dokumentima.
Odvajanje promotivnog od vrednovanog sadržaja stručnog usavršavanja
Na sjednici Povjerenstva za stručno usavršavanje Hrvatske ljekarničke komore održane 12.04.2021., donesena je uputa i podsjetnik organizatorima stručnog usavršavanja u svezi odvajanja promotivnog od vrednovanog sadržaja stručnog usavršavanja, koje su se svi organizatori dužni pridržavati prilikom organizacije stručnog usavršavanja. Uputu možete pronaći ovdje.
Hrvatski ljekarnički kompetencijski okvir
U dokumentima možete pronaći Hrvatski ljekarnički kompetencijski okvir.